Without you

.
.
.
.
Fick säga hejdå till finaste Anni igår då hennes flyg hem till Tyskland gick i morse. Som tur är så är det inte många veckor kvar tills mitt flyg går hemåt, men det kommer att vara tomt utan henne dessa resterade 3 veckor. Har haft många härliga dagar och kvällar tillsammas och många fina minnen, bland annat Washington och David Guetta konserten. Men framför allt så kommer jag sakna en vän att bara kunna umgås med i lugn och ro hemma dessa tre veckor och att ha någon att springa med om kvällen, nu måste jag ju faktiskt ta mig ut innan det blir mörkt när jag måste springa själv.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0