Doesn't mean I'm lonely when I'm alone

Har en skön hemma söndag. Med serietittande och lite nördande på datorn.
Hittade lite gamla bilder och insåg att så här 6 månader senare så saknar jag så klart
min kära lillasyster! Men även de billiga, halvtaskiga sommarvinet Tr3 apor, baja päron
och lakrits shots. Pasta sallad med den viktigaste delen (mango dressing)
smulpaj med hallon och björnbär samt glassbilens underbara glasspinnar!
Vad jag skulle göra för att få dessa objekt en söndag som denna. Istället ska jag öka på
mitt koffein beroende och fylla på telefonen så att jag går att nå igen.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0