Den där blicken du ger mig

Har haft en undarbar dag ute i snön idag! Gjorde snöänglar, åkte pulka och hade snökrig.
Skrattade även åt den lilla sötnosen som ser ut som uppstoppad korv i alla kläder jag
paltat på henne. Armarna kan hon inte ens sträcka ut framåt för de står rakt ut åt sidorna.
Och sitta ner vanlig på rumpan går inte ens att tänka på då ligger hon raklång på ryggen.
Att tappa balansen och ramla är lika med en snömulning, tror att jag tyckte de hela var
bra mycket roligare än pyret.

Och ja föresten, köpte mig denna nya jacka, är den inte för snygg! Jag bara älskar den.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får vara ute en kortare stund, och inte ha korv stoppning på henne. Hon måste ha kul, du hade vrålat i hjäl dig om du inte kunnat röra dig. Men söta är ni kram.

2012-01-31 @ 05:47:57
Postat av: EVY

HAHHAHA ja Elin du hade blivit gaaalen hahah :D Kan tänka mig att Agge hade endel att syssla med när du var en liten unge :D



Snygg jacka föresten! PUSSS min fina vän

2012-02-05 @ 10:33:28
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0