I väntan på bättre tider

Helgen har spenderats med Elin och Sandra. Poolat hela dagen igår i värmen, hur skönt som helst. Film, vin, cola och chips på kvällen och övernattning. Kollade på filmen Beastly, och blev positivt överraskad faktiskt, den var inte alls lika overklig som jag hade trott att den skulle vara utan den var faktiskt bra.  Idag har jag bara packat ihop mitt rum och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tolv så jag får åka hem till Jennifer! Ser inte fram emot bilresan dit med min familj, är nästan inne på att ringa sandra och fråga om inte hon kan köra mig.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0