No wrongs

Halloween börjar närma sig och jag börjar få lite småpanik över utklädnad. Vad ska man klä ut sig till? Nästa helg är ju ändå Halloween, så känns som att det börjar bli dags att bestämma något. Får försöka åka till något köpcenter i helgen, skulle behöva lite allt möjligt. Fick en ny hårtork av min familj häromdagen då den gammla började brinna när jag använde den. Kändes inte allt för säkert med ett brinnande objekt så nära mitt hår. Gulliga människor de hör jag bor hos. Nu dags för lite yoghurt och Revenge.

Kommentarer
Postat av: Evvvvyyyy

MEEEEN vad sjukt!!! När emma och jessica var i NYC i höstas och hälsade på sina familjer så började hårtorken på deras hotell också brinna?!?!?! jävla låtsasgrejer i amerikat ;) saknar dig eliN! <3

2011-10-23 @ 19:19:12
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: moster

Tjäna lillis.

Kollar din stavning...

Är du verkligen Agges unge?

Passa nu på och ha riktigt kul over there

2011-10-31 @ 20:31:45

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0