I just got here

Hade en härlig bowling/movie night med tjejerna igår. Footlose var fantastisk, kan helt enkelt inte få nog av sång/dans filmer. Så i ära av gårdagen gick jag på ett zumba pass i förmiddags och sen hyrde jag en "sång" film efter som jag precis blev klar med.
.
Blev även stoppad av den amerikanska polisen igår. De skulle kolla att jag var nykter, men det är inte som med den svenska polisen där man direkt får blåsa och så är det avklarat. Nej den amerikanska polisen gillar att göra tester på andra sätt. som att lysa med en ficklampa i ögonen på dig och helt enkelt bara fråga om du har druckigt. Inge mer med de, antar att jag ser väldigt pålitlig ut för jag fick bara åka vidare. Värre var det för en annan bil som snällt fick kliva ut och stå på ett ben och peta lig själv på näsan. Sen fick han även rabbla alfabetet och när han gjort de även säga det baklänges. Måste tillägga att jag tycker det är lite underligt då jag nog faktiskt inte skulle kunna rabbla alfabetet baklänges även om jag var spiknykter. Vet inte riktigt vad som hände med snubben, hoppas han var bra på alfabetet.
.
Shoppade även lite tröjor häromdagen fick 5 stycken för 130kr det är nått jag gilla med Usa, alla dessa billiga kläder man kan hitta om man letar lite.

Kommentarer
Postat av: Evy

Hahah, så stört att du inte ens fick blåsa ;) Men jaja, kul att ha blivit stoppad iaf :D

2011-10-17 @ 11:24:11
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0