Your all right

.
Som vanligt har helgen gått alldelles för fort.
Konsert i fredags, Far East Movement och Mike Posner. De var riktigt bra, skön musik och härliga vänner. Glömde dock kameran så har inga bilder. Igår hjälpte jag Martina att vara barnvakt. Åkte och åt och bowlade med hennes killar. Var lite halv kaos med en 9 månader liten kille och en tre och fem åring men det gick i alla fall bra och jag hade en trevlig kväll som avslutades med bad teacher när de små hade somnat.
.
Idag blev jag pålurad en massa skönhetsprodukter när jag följde med min HM på ett mary key-party. Ville egentligen bara ha en foundation men blev en massa andra saker också, som tur är så är det mycket billigare att köpa det här en hemma i sverige och så fick jag 20% av också. Men blev ändå 70 dollar tillslut.
Sen var jag och Bongi och kollade på Margin call tror jag. Mycket bra film faktiskt men jag gillar ju istort sett alla filmer jag ser så kan inte lova att den var mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Anki

Super med M-K :)Bra jobbat Elin!Nu vet jag att du klarar dig fint.Gott,gott Kraaam

2011-11-22 @ 14:14:41

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0