BILDBOMB -2005-

(9:ans utklädnad, till avslutningstävlingarna)
.
(Skolavslutning, högstadiet)
.
(Uppklädda killar på sista kvällen av 9:an)
.
(Det var fin parad in på hotellet, gick med finaste Dennis)
.
(Bästaste vännen Sara, som alla andra så klädde vi tydligen upp oss och tog bilder)
.
(Jag och Patrik på kryssning med familjerna)
.
(Min första solsemester utomands med familjen, Grekland)
.
(Olik lillasyster)
.
(Sötaste kusinerna)
.
(Dance off)
.
(Skön brud, som gillar glass)
.
Hade lite tråkigt i går kväll och började rensa upp och sortera lite gamla bilder. Och hittade några sköna gamla bilder sen högstadiet, eller mer 2005, bara någon bild på Jols som kan vara något år äldre. Skolavslutning av högstadietiden, min bästa vän Sara som jag gjorde så extremt mycket kul fram till gymnasietiden, efter det blev det mer sällan men fortfarande lika kul när man lyckades ses. Kryssning till Riga och lite skidåkning i Sälen med Anderssons familjen var också en trevlig tid och inte bara för att jag var hopplöstkär i Patrik.
Första solsemstern utomlands med familjen gick till Rhodos, Grekland. Gjorde mitt första scubadive där, bara typ 5-10 meter men det var en upplevelse, där jag hade en bläckfisk sittande på benet.
Lite bilder på älskade lillasyster kom också med, en bild där hon inte ser ut som sig själv, självklart en Dance off med Joel och en riktig härlig bild från sommaren, tror inte att jag har tagit den själv med hittade den här i datorn.
.
Alltid kul med bilder, nästa gång ska jag gå igenom gymnasietiden, det kan bli riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå där det är bara en kusin det andra är ju din sysster el har jag missat nåt.

2011-11-19 @ 14:07:10
Postat av: Evyyyy

hehe word up Agge! Jag ba, "kusin..? men jag är heeeelt säker på att det där är jollis?" :D kul med bilder! PUSS

2011-11-20 @ 12:27:40
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, meen jag menade ju att de är kusiner med varandra. men ja ja jag får väl vara mer specifik, innan folk börjar tro att jols är björns syster istället.. Puss!

2011-11-24 @ 02:19:18

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0