That I never knew I needed

.

Var iväg och shoppade lite går, skulle hitta en lite tjockar jacka då det börjar bli lite kallt och jag håller på och fryser ihjäl i min linneskavaj.. Och på HM hittade jag en trevlig en och samtidigt råkade en kavaj slinka ner i påsen.

.

.

Ett stycke pjamas fick också komma med när jag ändå var där. Sen här vore det bra att inte handla någe mer då jag gjort av med 150 dollar.

.

.

Men vi tog oss ju också självklart en tur in på Abercrombie & Fitch. Och de hade ju såklart 40% på lite vintergrejer så kunde inte motstå denna underbara väst, så då försvann 100 dollar till.

.

.

Och Victoria's secret låg ju alldelles där bredvid så blev visst lite nya trosor också..

.

Så men andra ord så blev jag ungefär 1 och en halv veckas lön fattigare, men vad gör det jag får ju lön på fredag igen.

Nu ska jag ta tag i mig själv och borsta håret. Har haft en trevlig morgon med choklad chip panncakes, det tackar man för. och nu ska jag försöka ta mig i väg till starbucks för lite kaffe, innan jag försöker få tag i bongi eller fabi för att få umgås lite.

Senare blir det middag på cheesecake med förhoppningsvis alla tjejer.


Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0