BILDBOMB -2006-

(SAIK Bilden)
.
(Gymnasievännerna Hanna, Maria och Elisa)
.
(Rumskamraterna Maria och Hanna under första gymnasieåret)
.
(Mina klasskamrater/ Bandy)
.
(Rolig utgångskväll, tror det var Hanna som tog kortet)
.
(Grannen Elisa med Hanna)
.
(Patrick och Niklas)
.
(Random utgångskväll)
.
(Bästaste vännen Johanna från gymnasiet)
.
.
.
(Älskade lillasyster)
.
(Obligatoriskt julfoto)
.
(Kusinen min)
.
(Jols)
.
(Joel och jag)
.
.
(Sötaste lillasyster som tydligen blev såhär glad för alla julklappar)
.
.
Lite smått och gått från 2006, Några gymnasiebilder är från hösten 2005 också men tyckte att de passade in bättre med 2006 än 05. Det är så himla kul att gå igenom gamla bilder, både för att komma ihåg gamla minnen och sen se hur man förändras. Min kära lillasyster har gått från att vara jätteliten och inte alls sugen på att vara med på bild till "pre-tonåring" och vill inget hellre än att vara med på bild. Och hur jag någonsin kunnat tycka att "prepp-väst" utanpå en pike var snyggt skulle jag gärna vilja veta. Men jaja, kul är det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-11-30 @ 03:54:08

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0