Between these walls

.
It's official, Jag har nu blivit en av alla dem som tar kort på sig själv med självutlösare när de står i sängen bara för att ingen annan vill ta kort på dem. Jag känner mig stolt. kanske ska jag knalla upp för trappan och be min 4 åring att ta ett kort, då behöver jag i alla fall inte stå i sängen för att få en någorlunda bra vinkel till att ta kortet.
.
Men till mitt försvar så var jag ju tvungen att ta en bild för att visa mitt nyblonderade hår. Eller nu så här en vecka efter att jag själv ställde mig i badrumsspegeln och färgade mitt hår med slingor har jag äntligen börjat vant mig vid hur blond/vitt det är. Ska dock försöka lägga i lite mörkare slingor nästa gång så det inte är så enormt blond. Men att färgningen blev en katastrof och blev tre olika färger gör faktiskt att det ser lite bättre ut. Så nu ska jag skynda mig att äta en bagel till middag innan Bongi och Aniko kommer och hämtar upp mig för lite skönt häng efter en lång vecka med tre barn. (Har jag nämnt att det inte bor en ända svenska människa i denna stad, lär mig i alla fall bra mycket engelska)

Kommentarer
Postat av: Evyyyy

MEN SNYGG I HÅÅÅÅRET!! och schysst tischa :D

2011-11-14 @ 22:41:15
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: Evyyyy

MEN SNYGG I HÅÅÅÅRET!! och schysst tischa :D

2011-11-14 @ 22:41:52
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0