The edge of glory

Första dagen ledig på 8 dagar, jag njuter för fullt i sängen tillsammans med Harry P. Ja, filmen alltså. Har precis läst ut de två första böckerna, och ja jag vet att man läste dem när man gick i högstadiet men då var jag inte direkt intresserad så började förra veckan istället. så nu har jag spenderat eftermiddagen i sängen med film ett och två. Så nu ska jag börja läsa trean innan jag kan se den filmen.

Hann även med ett träningspass i morse och en god pastasallad till lunch. Nu ska jag göra mig iordning för att åka och gratta Annelie med mams och sussane.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0