I'm just here

Var iväg för 1,5vecka till Stockholm, Spenderade tre dagar där med min kära vän. Men egentligen åkte jag ju till Stockholm för att fixa mitt visum till Usa. Det var helt sjukt. Fick stå och vänta i kö utanför i 1,5h för att sen gå in ta en kölapp lämna in lite papper och sen vänta tills de ropade upp ens namn. Det tog cirka 30 min till då innan ens namn blev uppropat. Sen när man gick fram till disken tog det cirka 60 sekunder sen hade man sina papper. De frågade mig tre frågor. Were are you going? Do you know the family? How many kids and how old are they?
Så jag väntade i över två timmar för ett möte på mindre än en minut. Kändes skapligt drygt.
Men idag kom mitt pass tillbaka! Men mitt visum i, så nu är allt med de klart. Behöver inte längre vara  nervös för det. Nu ska jag bara betala in försäkring och programavgift så är jag klar sen.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0