Doft av Kaprifol

Idag landade jag i Stockholm för att besöka min fina vän. Men hon hade visst glömt bort mig. Istället bestämde hon sig för att ta en lång sovmorgon. Så det blev en frukost på waynes coffe med Dagens Nyheter. Tog mig en timme att plöja igenom men sen orkade jag inte sitta och vänta längre så tog mig en sväng och hittade en bokaffär så jag följde Oskars råd och köpte mig Arto Passalinas bok kollektivt självmord. Den stod där på en hylla och lyste uppmuntrande till mig. Så hann läsa 6kapitel i den också innan Denise kom och mötte mig. Sen har vi promenerat runt på stan, ätit lunch och haft en skön kväll hemma hos Denise.

I morgon är det nationaldagen. Glöm inte att bära gult och blått för att hedra vår fina dag! (:

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0