Då ärat ditt namn flög över jorden

Idag har det varit nationalsdagen! Har inte gjort så mycket vettigt, bara umgåts njutit av solen med Denise. Fick även träffa Denise kompis Matilda som kom med oss och gjorde i ordning lite tacos hos Denise. Sen blev den en drink på Fridays, någon trevlig uteservering som enligt min mening spelade riktigt härlig musik! Men nu är jag hemma hos Denise själv, ska åka tåget i morgon klockan sju så Denise tänkte sova hos sin man så hon får lite sovmorgon och inte blir väckt av mig. Så nu ska jag nog duscha lite snabbt så jag slipper göra det i morgon och sen sova.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0