We'll be holding on forever

Hade middagsdate med Evylyn häromdagen och passade på att ta lite kort på Nora stad samt Marty och Sara som också var nere på stan. Evy och Sara passade även på att fiska upp lite kläder ur min garderob som jag tyvärr inte får med mig till USA. Blev dock glatt överraskad när jag vara inne på delta airline och fick se att jag får ha med mig 23kg och inte bara 18kg. Lycka i ren form var vad jag kände.
Nu ska jag fortsätta lägga över bilder från min gamla dator till den nya så jag har med mig lite fina bilder. Efter det väntar musiken snällt på sin tur!

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0