Sitter här på sängen

Kom hem från Tahoe för ett tag sen och har nu packat upp allt och sitter och väntar på att det ska bli lite svalare så jag kan ta mig en promenad. Har vart i tahoe hela helgen med familjen, gick runt i små mysiga butiker på smågator och njöt av stillheten. Var en skön helg. Stannade påvägen hem vid ett shoppingcenter så jag fick shoppa lite och lillkillen fick leka en stund i någon liten nöjespark. Tog bara med mig ett plagg hem, ett levis linne för 40kr, skapligt nöjd över det. Nu ska jag ladda i lite musik i telen och sen ta en promenad.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0