Andas, andas men det är för varmt

.
Efter fem timmars väntan på heathrow åkte vi äntligen vidare mot New York. Denna gång fick jag även sällskap av Astrid bredvid mig. Dock så fick vi en gammal kinesfarbror utanför oss så kunde inte gå på toa på hela flyget. Men det blev lite vatten och en snabb promenad till toan när vi kom fram istället.
.
Fick även vänta i en liten buss som Cultural Care hade skickat att hämta oss i två timmar för att det skulle komma tre andra tjejer sen tog det vad som känns som en evighet innan vi kom fram till skolan. Nu har jag sovit i sex timmar vilket innebär att jag sov från tre till nio. Skulle vilja sova längre men eftersom de är så enormt ljust kan jag inte somna om. Har inte heller fått några rumskamrater än så just nu ligger jag och poppar musik iväntan på att de andra svenska tjejerna ska vakna.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0