Well, count to ten, take it in (Krabi)

Ny världsensation, Petter vann tisdagens pokerkväll och har svävat på rosa moln sen dess. Tur var väl de då han sen blev tvingad av sin rumskamrat att gå ut och supa en onsdag fast han egentligen inte var sugen. Men Petter är nu inte sämre än att han taggar till för sin rumskamrats skull och håller inte tillbaka under kvällens gång. Och till råga på allt skulle han upp och jobba dagen efter, är inte riktigt säker på vilken tid men är ganska säker på att Petter inte kliver ur sängen innan nio. Men denna förfärliga kombo gjorde att Petter togs ned på jorden igen och fick genomlida en dag på jobbet i bakistillstånd, (kan jag tänka mig). Sen får var och en avgöra hur mycket jobb det är att få dyka två dyk och vara på en båt i fint väder en hel dag. Och idag sen tvingas han att gå på en födelsedagsfest med bbq, jag kan inte första hur gud kan lägga en så tung hand på hans lilla axel.

Själv har jag spenderat min dag med att ligga och sola en liten stund innan det blev dåligt väder, sen så bestämde vi oss för att sluta vara förslappade och hitta på något. Så vi körde lite klättring. Måste erkänna att jag blev lite nervös när jag stod där nere och såg exakt hur högt upp jag skulle klättra, men det gick fort över och klättringen gick fint. Lite skavsår och småsår i händerna samt halva fingertopparna bortskavda men det var det definitivt värt! De var faktiskt det roligaste jag gjort på hela resan! Sofia och Oskar tyckte dock inte att det var lika kul, men vad gör det, jag hade den bästa dagen någonsin.


Kommentarer
Postat av: Petter

Elin jag känner verkligen stödet. Stort tack!

2011-01-30 @ 10:30:28

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0