Oh, my my my (Krabi)

Krabi, vi har vart här i två dagar och det har regnat båda två! jag hoppas innerligt på lite fint väder i morgon så att jag får klättra min klättring som jag väntat på hela resan. Vill även ha lite sol så jag kan ge min kropp den sista vitamin innan jag flyger hem till sverige och inte får se solen igen förens i maj. Ska väl inte sticka under stolen med att jag har fyllt på min kropp med skit de dagarna vi varit här på krabi. För sådär efter flera veckor på småoar utan mc donalds, starbucks eller annan skräpmat/gottekedja(om det finns något som heter så) har jag intagit fastmark och ätit på mc donalds en gång, pizza, samt starbucks två gånger. och undrar nu vart alla pengar tagit vägen? Men jag är andå lycklig för jag fick min big mac och frappuchino och en pizza med majs, lök och massa ost på. Träningsångesten orkar jag inte bry mig om förens jag kommer hem.

Nu ska jag strax gå tillbaka till vårt fort (som vem som hellst kan ta sig in i med hjälp av en hammare) och fortsätta läsa den femte boken på två veckor (har jag sagt att min ipod gått sönder) sen kanske jag ska gå upp på stan igen och äta lite flurry (det är inte bra att mc donalds ligger tvärs över gatan) bara för att de har Oreo smak och jag är osäker på om de har de när jag kommer hem. Sen ska jag sova och hoppas på en solig morgondag.


Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0