Now you know (Langkawi)

För det fösta, riktig dåligt med komentarer från de som faktiskt går in och läser vad jag skriver. fy skäms.
Sen till nummer två på dagen agenda.

Har nu lämnat Koh Tao och Petter, men jag antar att han lever vidare med sitt enormt slappa liv som dive master. är lite smått avundsjuk och skulle nog egentligen vilja stanna kvar och dyka hela dagarna och kolla serier och dricka öl (eller kanske inte just öl) om kvällarna. Hur kan livet bli bättre än så. Men nu är det ju så att jag ska vidare på min resa i Thailand och även hinna besöka Krabi och Phi Phi innan vi åker hem. Så Petter får jobba vidare på båten och istället leka med Johan om kvällarna.

Malaysia, ja det var väl bra fint de med. Blev en starbucks direkt vi klev av båten. Därefter en taxi till beachen, kommer dock inte ihåg namnet, men tog typ 30min till en kostnad av 15kr. Det är bra fint med taxi här, börjar tycka att taxi i Sverige är aningen dyrt.

Första natten bodde vi i ett familjerum med en random kille som Oskar började konversera med vid piren, han var inte speciellt rolig och lite äldre så vi dumpade honom och tog in på ett annat ställe nästa natt. har bott där en natt nu och har två nätter kvar innan vi åker tillbaka till Thailand. Har även varit underbart fint väder så dessa två dagar har vi legat och latat oss på stranden. Det är bra fint de måste jag säga, det är vi de tillfällena jag inte längtar hem. Igår kväll var vi till ett shoppingcenter och kollade runt lite, hittade inget fint men dock ett mc donalds och det var dessto bättre. åt världens godaste mc flurry! Den hade oreo kex och kola smak! den måste införas i sverige!

Kommentarer
Postat av: Petter

Fint att du la fokus på ett intressant ämne som inledning i bloggen(vilket direkt gav en kommentar som synes) även om allt inte stämmer. Slappa liv?! Du har ju sett hur mycket hur jag sliter om dagarna! Sen bara för att jag vet hur mycket du stör dig på folk som stör sig på folk som särskriver så måste jag bara påpeka att divemaster är ett ord;) Hihi, ha det najs!

2011-01-17 @ 14:44:10
Postat av: Evylyn

Hahahah jag lägger väl en kommentar då ;) Vet inte riktigt vad jag ska skriva, meeen jag saknar dig (er!!) <3 Btw, sitter hemma hos dig med Jollan och Agge, de får fungera som standin för dig!! KOM HEM NU. Love

2011-01-19 @ 20:35:30

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0