Every little piece love (Koh Tao)

Vi drack champange med en snubbe för några dagar sedan, och han sa att det påminde honom om nyårsafton. hahaha

Dykcert avklarat och de tre första dyken på advancekursen. Det tredje dyket var ett nattdyk, det var hur coolt som helst. Det var kolsvart, högkonja och lite småläskigt. Men den mest överraskande händelsen var när jag nästan blev uppäten av en 4 meter lång barracuda! Helt sjukt, dock så hann jag undan i sista stund och en stackars fisk blev offret istället!

Under dagen var det inte några speciella dyk. Lärde mig att navigera och bouyancy control. Mellan de två första dyken lekte jag med Sai eller även kallad samurai Sai efter idag. Vi gjorde volter och hoppade från båtens tak! jag fixade även en bakåtvolt från båten, i alla fall om man räknar en halvbakåtvolt med skruv.  Kan ha varit det roligaste under den första dykturen.





Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0