In this passenger seat (Phuket)

Sista kvallen i thailand. Kanns faktiskt ganska fint. Nu vill jag hem till snon och gora snoanglar pa marken. Hoppas bara att det gar, kanske till och med gora en snogubbe. men visst ska det aven bli lite trakigt att lamna varmen och bli blek igen. Men som sagt borta bra men hemma bast. Nu saknar jag mamsen och Jols. Jag har packat vaskan och ar redo for morgondagens flygning! Ar dock inte lika redo for tagresan fran arlanda och kanske till och med bussturen hem fran Orebro. Men kopte ett par jeans igar for sakerhetskull sa kommer nog inte frysa ihjal.
Tankte aven passa pa och ge lite bio tips. For guds skull se aldrig Fair game! Det ar varldens samsta film och inte ens vard att lagga en timme pa hemma i soffan! Den borde ha en varningstriangel pa sig och ligga i soptunnan.
Men Burlesque istallet borde alla ga och se pa bio! Den ar absolut helt underbart, och hur bra sjunger inte christina da! jag vill ju bara se den om och om igen! Absolut vard 110 kr plus popcorn och dricka 80kr pa en bio. Eller 40 kr plus popcorn och dricka 30kr om man nu ser den i thailand.
Men nu ska jag avnjuta sista kvallen med en fin middag och sla pa stort och ta en efterratt. Ska bli ganska fint maste jag erkanna. maste aven tillagga till min lista av imopnerande saker, att jag har kunnat komma pa taylor swift rubriker pa varje inlagg under min resas tid. Inte illa maste jag saga. (och ja, jag ar faktiskt en av dem som tycker att taylor swift ar bra)

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0