The boys are back in town

Gårdagen spenderades med att resa från stockholm till nora, med tåg och buss. Hur skönt var inte det! Att gå hem utan jacka eller varma kläder var ju inte det roligste, att man hade en väska på 21kg och en ryggsäck på minst 5 gjorde ju inte saken bättre heller. Inte kom man hem till ett vinterland heller (som jag hade hoppats på) utan jag kom hem till en isbana. Hur klarar folk av att gå ut utanför dörre utan att bryta alla ben?
Umgicks med Jols hela dagen tills mamma kom hem. Åt revbensspjäll och pasta sallad. Som jag har längtat!Och som jag har saknat min mamma. Har nästa glömt hur härligt det är att sitta och prata och mysa en hel kväll med mamma. Var inte uppe så länge heller måste erkännas, somnade i soffan vid strax efter tio så valde sen att lägga mig i sängen och sova istället.

Idag har jag spenderat dagen med Gossip Girl, 5 avsnitt avverkades på förmiddagen. Sen var det än en gång lite tid till att umgås med Jols innan mamma kom hem och vi åkte och handlande. Jag stod för matlagningen och det blev världens godaste lövbitar med vitlökssås och pressad potatis. Måste även tilläggas att jag även diskade allt åt mor innan Sussane kom och drack lite vin med oss. Så hade sen en trevlig kväll med mamma och sussane med popcorn, massa prat och lite kortspel.

Så allt som allt, det är skönt att vara hemma igen, men gud vad skönt det ska bli att åka tillbaka i mars igen, för det är bra kallt ändå.


Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0