Damp

Idag har snön fallit hela morgonen! Jag var överlycklig ända tills jag satte mig och skulle lägga in alla bilder. Kom då fram till att alla mina bilder från Bali inte finns med på minnet. På något vis har det lyckats försvinna och kan nu inte hittas någonstans! Kul, över 2000 bilder, på delfiner, apor, utflyckter, solnedgångar och allt annat smått och gått från en månad på Bali. Jag har alltså inte en ända bild från min resa till Bali. Jag är nu inte lycklig längre över att det har snöat och att det ligger vitt och fint pa backen, utan har istället damp för att jag inte har några bilder från Bali, som jag dessutom tog enormt mycket bilder från! Igår märkte jag även att mitt minneskort gått sönder så jag kanske inte heller får med bilderna från de tre sista veckorna i Thailand. Jag vill ju inte klaga, eftersom jag fortfarande fick uppleva resan, men inte en ända bild. Min Bali scrapbook blir ju inte direkt av nu!

Men nu ska jag fixa iordning för att jobba!


Kommentarer
Postat av: Sofia

SKOJAR DU? fyfan vad jävla sugit!!!!!!!! hur mycket otur kan man ha egentligen? Hoppas det löser sig!

2011-02-04 @ 19:12:42
Postat av: En mamma

Har du kollat så de inte är sparade på kamerans interna minne och inte på kortet?

2011-02-12 @ 13:00:32
Postat av: Anonym

hej, ja jag har tyvärr inte sparat på det interna minnet då det inte finns något sådant på min kamera. Men tack för tanken :)

2011-02-15 @ 15:43:20
Postat av: Kim Petersson

Vad spännande dina poster verkar vara! kommer med all säkerhet att läsa igen! (: Ha en kul helg (:

2011-02-22 @ 10:17:47
URL: http://jade.se/paketresor

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0