Jag vill att tomten ger mig bara hårda paket

.
.
Sitter just nu och lyssnar på julmusik, anledningen till detta är att idag kom ett stort grönt paket till mig! Och tänka sig frimärkena var från sköna sverige. Massor med julklappar var packade i paketet. Sex stycken för att vara riktig, varav två jag redan vet vad det är, försöker bara klura ut vilken smak, kan det vara schweizernöt i båda eller har mor min varit fantasifull och försökt sig på en chansning med en utav dem, jag vet inte riktigt vad jag hoppas på med med schweizernöt kan det ju aldrig gå fel. Fick även en present från bror min, smått överraskande att jag blev ihågkommen. Och ett fint julkort (det ända det här året) Dock så fick jag se ett julkort från mamma över skype då hon glömde lägga i det i paketet innan hon skickade iväg det. Öppnade faktiskt en eftersom jag aldrig fick en födelsedagspresent, en sudokubok var det så nu har jag lite smått och gott att göra framöver istället för att sitta klistrad framför Dexter hela kvällarna. Men du väntar ett avsnitt av Dexter, det får allt vara nog med 30 minuters julsångs lyssnande nu har jag förtjänat ett tv-avsnitt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Såklart ja är ombytlig köpt russin o mandel den älskar ju du. kram

2011-12-20 @ 07:20:26

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0