You make me feel

Jobbdag på ica. Men vet dock inte om fyra timmar med Marty på ica en söndagsförmiddag räknas som jobb. Dagen avslutades i allafall klockan två och det kändes som jag just kom dit när jag drog mig hemåt.
.
Diggilistan spelades även flitigt på lagret och jag hörde då Rihannas ny låt. Sjukt bra låt måste jag säga. Kommer nog spelas en och annangång i mina högtalare. Snubblade även över någon annan trevlig låt som jag tyvärr inte minns namnet på, men antar att den kommer dyka upp igen. Om inte annat så får jag väl gå in på P3 och kolla upp de hela. men känns som alldeles för mycket jobb för tillfället.
.
Gårdagen spenderades med Marty, Sofia och Sara på maria lang, Ätandes. Nicole kom även förbi en sväng och vi passade på att låna Salt. Helt okej film måste jag säga. Ganska coola scener, men det var väl kanske ingen jättehit från Jolies sida.
.
Söndagskvällen kommer väl bli som vilka andra den senaste tiden. En film för mig själv i källaren. Om inte Marty och Fia känner för lite filmmys idag igen.


Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0