You goin tell all you friends

Idag skulle jag ha åkte och jobbat hos papps, men det blev andra planer och jag har istället legat i mitt rum och kollat på fil och ätit kiwi och vindruvor. Fin,fin frukost. Nu ska jag dra på mig lite träningskläder och ta en promenad i solen, (som jag ser skymta lite i mitt fönster). Är sjukt stel efter springturen igår. Så nu ska jag gå ur all stelhet för att förhoppningsvis kunna springa en tur ikväll igen!
.
Tar nog en tur förbi norastad också och inhandlar en pasta sallad. Är alldelles för lat för att göra en egen. (vilket är hemst dåligt av mig, då jag försöker spara pengar till Bali) Men jag känner mig själv väl och det är antingen köpa lite pasta sallad eller svälta.
Så jag får väl lägga ut 60kr och hoppas att helgen med Denise och Nicole inte blir allt för dyr! Dock så tror jag redan att det är fixat så att vi går in gratis på hoff i morgon, det tackar vi för! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är faktiskt bara vi bandyfruar plug några tjejer runt laget, Sofia Karls också, ska bli jätte kul. Hör

2010-09-09 @ 22:43:58
Postat av: Cathrine

Oj, då, råkade skicka inlägget. =) Det är faktiskt bara vi bandyfruar plus några tjejer runt laget, Sofia Karls också, ska bli jätte kul! Hör av dig du när du vet om du kommer hit eller inte, så bestämmer vi då. =) Hoppas träningen gick bra idag! Kramar!

2010-09-09 @ 22:45:31
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0