What to do


.
PimPim klubba, ganska gott måste jag säga. Sitter just nu och gottar mig förfullt.  Fika har det också blivit idag, en stor kaka med massa grädde. Känner hur ångesten börjar växa. Sjuk är jag också så kan inte göra något åt den. För går jag iväg och tränar kommer jag väl inte upp i morgon. Damp har jag med, har redan gått lös på familjen när jag kom hem. Jag klarar inte av att vara sjuk, blir verkligen en hemsk människa när jag är sjuk. Tur att det inte är allt för ofta. Men det är ju egentligen inte så konstigt, vem blir inte på dåligt humör av att behöva använda den där vidriga nässprayen? Jag får ju damp bara av att tänka tanken att använda den.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0