Wake me up when september ends


.
Sommaren är slut och hösten har kommit med sina kalla kvällar. Så efter klockan åtta är det olidligt att vara utomhus. Vilket gör att jag tvingas vara inne. Därför bestämde jag mig för att gå igenom alla filmer som jag lyckats samla på mig hemma, jag tänkte att jag kör väl bara rakt igenom alla från höger till vänster i hyllan. Så kvällens film blev denna, 27 Dresses. Känns som att jag valde rätt i att börja från höger och inte från vänster.

Dessutom tar jag fram den sista Ben&Jerry glassen innan Bali. För från och med i morgon ska jag börja med hårdträningen, vilket innebär 7km varje dag och inge godis eller glass.  Men vad gör man inte för att vara fit när man ska visa upp bikinikroppen på Bali.

Men det är i morgon, ikväll ska jag bara njuta för mig själv och inte tänka på morgondagen

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0