Synthesizer


.
Idag har jag nog varit världens mest osociala människa. Jag klev upp med tuppen och mamma och åkte med henne in till Örebro. Där satt jag inne på hennes kontor själv och lyssnade på musik och läste bok till klockan var halv nio då jag åkte till läkargruppen och tog en spruta.

Skulle sedan gå i affärer och hitta fina presenter till min farfar var det tänkt, men inget hade öppnat så jag åkte tillbaka till mammas jobba och la mig åter på hennes kontor och läste och lyssnade på musik.
Jag kom tillslut därifrån tre timmar senare och tog mig ut till marieberg.
Gick runt där i två timmar innan jag tog mig tillbaka till mammas kontor igen och tog upp boken på nytt. Lämnade mammas jobb vid halv 4 och när jag landade hemma vid halv 6 gick jag raka spåret ner i min källare, satte igång datorn, tryckte igång lite musik och tog upp boken. Sen har den varit framför min näsa tills klockan slog nio och jag hade lite kvalitetstid med mamma framför CSI.

Nu har jag åter tagit upp boken och tänkte läsa tills den är slut eller tlls jag somnar. Vad är det för bok som har fångat all min uppmärksamhet denna dag då?
Jo, det är en bok som innehåller tre böcker. Alla med berättelser som innehåller vampyrer. Lite små töntigt att läsa om vampyrer med den är inte så mycket fantacy utan mer roman så de är väldigt trevliga tycker jag.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0