Still miles away


.
När man tror att man börjar bli frisk, nej då ska det bli värre. Har nu kommit till den punkt då jag till och med fått ont i tänderna? Hur kan man få ont i tänderna av förkylning, ja det undrar jag också. Men tydligen så går det.

Idag har jag även städat ur vinden, blev inte riktigt klar så det blir väl att fixa lite mer någon dag i veckan när jag orkar ta tag i det igen. Det tar ju så lång tid då man hittar så mycket roligt att kolla igenom! Gamla dagböcker, alla skolböcker sen högstadiet och gymnasiet och skolkatalogerna är ju det roligaste! Men det gick hyffsat bra ändå, var kanske tur att jag är sjuk för det gjorde att jag inte orkade sitta och läsa igenom alla dagböcker. för då hade jag nog inte fått någonting gjort idag.

Nu ska jag krypa ner ännu djupare i soffan och kolla visare på fyrans söndagsfilm.


Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0