Say there's another

Kvällen spenderades med Marty och Sofia. Vi tog en promenad och sen kollade vi på Idol!
Kom hem vid halv tio tiden, då var det bara att sätta igång och packa väskan inför helgen. Längtar som tusan tills i morgon när jag får träffa Denise, var så länge sen! En bonus är ju även att Nicole kommer upp och håller oss sällskap! :) Det ska bli så härligt. Så nu ska jag passa på och sova, för klockan åtta går bussen från Örebro så i morgon måste man gå upp också! :)
.
Kommer dock sakna mina brudar här hemma, som ska hitta på massa kul utan mig. Idol i morgon, satan att jag missar det! Men jag hoppas på trevliga uppdates på telen! OK! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå bruden!

Sitter och här och maratonläser det "gamla" Falugängets bloggar...numera räcker ju inte riktigt tiden till för att hinna göra såna saker på vardagarna. Vi trivs så himla bra i Kungälv, jag har underbara arbetskamrater och Kareby är ett gött gäng!

Jag blev verkligen berörd av att läsa ditt inlägg om allt du gått igenom...jag hoppas verkligen att du inser hur stark du faktiskt är! Om du vid något tillfälle skulle tvivla på det så se till att lyssna på låten "Starkare" med Sara Löfgren...den ger dig kraft!!! Du är vacker, intelligent, rolig, omtänksam och en underbar vän...var stolt över det!

Många kramar från mig och Noel :)

2010-09-11 @ 14:24:43

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0