Overboard


.
Tre timmars arbetspass och en mil på löpbandet senare så sitter jag i källaren och lyssnar på Justin Bieber! Fjortonåringen i mig jublar av lycka, är han inte för bra den här fjolliga lilla killen! Vore jag sådär 5 år yngre eller han 6 år äldre så vore det väl alla tiders. Då vet ni vem som skulle eskorteras bort av poliser från hans port! haha
Men för tillfället får jag lyssna på hans söta låtar med jämna mellanrum så att jag inte verkar allt för töntig.
.
Nu dags att dejta kudden så jag orkar upp och träna innan det blir ett arbetspass ute hos papps!


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Ja, men den helgen tror jag absolut att det funkar. Det jag vet nu är att fredagen den 24 september ska vi bandytjejer på middag (Laget som fixat. =))Men på lördagen har jag inget. Kramar!!!

2010-09-09 @ 09:21:03
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0