Okej, stan är lugn nu

Lugn fredag med papps. Örebro häng på Ikea, HTH och någon kakelaffär. Känns som att min dag har varit skapligt lugn. Kollade även på lite resor till Thailand i mars. Två veckors semester är ju inte helt fel :)
.
Hämtade även käraste mami i örebro då hon kom hem från någon Ålandskryssning. Är jag inte mönsterbarnet som spenderar hela sin lediga fredag med sina föräldrar?
.
Hittade dock en tid mellan kvart i tio och kvart i elva att gå ut på en promenad med Sofia innan jag baxade ner min rumpa här framför datorn. Nu ska jag förflytta den till sängen och vila ögonen lite efter en skapligt lung mrn ändå lång dag, så att jag orkar med morgondagen också.


Kommentarer
Postat av: Evylyn

Markerar att jag läser ;)



Bra unge de fått, bengan och Angneta!!



Puss hjärtat <3

2010-09-18 @ 18:42:30
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0