Never had to hide

Biljetten är bokad och helgen kan inte bli annat än fantastisk! Inte när den spenderas med Denise och Nicole! Så på fredag sitter jag på lindbergsbuss och två timmar senare är jag hos Denise. Nicole kommer senare på eftermiddagen från Falun och vi ska spendera helgen tillsammans med utgång, fika, middagar och Hoff! Hemgången blir på söndagkväll efter en helhelg med tvillingarna Arrman. Jag är redan taggad och jag hoppas att ni också är det! :)
.
Nu lite mat i form av frukt antagligen eftersom att jag är för lat för att laga mat. För om en timme bär det av till Ica för lite kvällsjobb med Marty och Liss, måste jag ens påpeka att kvällensjobb kommer bli allt annat än tråkigt.
.
Kollade även på Idol igår med brudarna, hur pinsam får man vara. Jag klara knappt av att se vissa, jag skäms ihjäl för deras skull. Men man kan ju inte göra annat än kolla!


Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0