Like a criminal


Är nu hemma efter en helg i huvudstaden. Har haft kvalitetstid med mami framför tv:n kollandes på mamma mia under kvällen, men nu är jag trött efter helgen!
.
Hade det hur bra som hellst med Denise och Nicole, bästa tvillingarna ever måste jag nog säga! Vi har vart på grönan och kollat in Hoffmaestro, knallat runt i ett par affärer i allafall. Ätit god mat ute, kvällsfika på mc donalds och åkt massa tunnelbana. Passade på att äta Ben&Jerryglass. Blandade cookie dough och chocolate fudge brownie, kanske det godaste jag någonsin ätit. Jag säger bara gör en ny glasssmak med blandningen av dessa två, det vore som himmelriket! Hann även med att proppa i oss chips och cola och kolla på en brutaldålig film. Men det gjorde inget för reklampauserna gjorde det värt de.
Jag har helt enkelt haft en för fin helg med två underbara flickor.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0