Light it up

Fick ett sms av Marty idag. Hon var taggad på utgång i helgen. Rocka loss till dynamite! Detta var ju kanske inte så ovanligt, då vi faktiskt oftast är taggade för att gå ut och dansa! Men idag när jag såg medelandet så spelades dynamite på högsta nivå i mitt rum och jag själv var as taggat för utgång. Hoppade runt och dansade och sjöng, haha. Så på fredag antar jag att det blir utgång då! :)
.
Annars så måste jag vända tillbaka på dygnet nu. Hoppas att jag får några morgontider att jobba nästa vecka. För då måste man gå upp. Nu är jag vaken till två på nätterna, om inte längre och går sen upp efter elva. Hur kan man göra så?! Så idag ska jag ta tag i det hela. Dejta kudden senast elva och gå upp vid nio. En bra start känns det som. Ska ju hinna träna i morgon också innan jag ska jobba. Nu ska jag snabbäta lite innan det är dags för lite jobb. Missar idol ikväll också då jag stänger. Usch!

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0