Daylight is a bedtime to a pinguin


.
Har landat hemma efter en myskväll med idol, massa tjejer och såklart poppisar! :) Min kväll har varit kanon.
Men än ska jag inte sova, först ska jag lägga mig i sängen och kolla på en film.
.
Har idag erfarat att jag nog fortfarande ändå är liten, i sinnet i allafall. För jag satte på en film till mig och min 10åriga lillasyster. Vi kollade på animerat, Happy feet för att vara korrekt. Och jag vet inte vem som skrattade mest, jag eller jolls? Så nu har jag fixat ett par animerade filmer för att se om jag tycker dessa är lika bra. Så nu ska jag se Flushed away, eller bortspolad kanske den heter på svenska. Får väl se om den är lika bra. :)

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0