I see better when the smoke clears


.
Jag vill ha vinter. Har precis insett att det inte kommer hinna bli vinter innan vi åker iväg till varmare breddgrader. Så sitter förtillfället och längtar som bara den efter snö. Jag hoppas att det blir en vinter som förra året, med mycket snö efter jul och kalla grader så att när jag kommer hem i februari får jag njuta i fulla drag av snö och stora vinterjackor! Jag är en riktig sommarmänniska, men det är bra underbart med en riktigt kall vinterdag om solen lyser och marken är täckt med snö. Då älskar jag vintern.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vinter <3 I love!

2010-10-09 @ 11:17:03

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0