Say everything is alright

Efter att har haft en toppenhelg och helt förträngt det där med att man måste packa en väska för att åka ut och resa så har jag tagit tag i packningen, även sytt en bedau? heter det så? . fixat lite mer musik. Gjort spellistor och även firat fars dag. Allt dessutom efter klockan åtta då jag slutade jobbet. Som tur var så var Evy redan här när jag slutade jobbet. Så hon fick vara underhållning/datanörd medans jag packade och sydde. En härlig kväll helt enkelt som avslutades klockan ett då jag trodde att jag började bli klar och Evy lite trött i ögonen. (såg även ett sjukt program ung och bortskämd? tror jag de hette) ganska roligt, men man kan inte låta bli att tänka att det måste vara ett skämt, dessa människor finns inte på riktigt. men antar att de tydligen gör det.

Nu så här klockan fem så är jag klar, med spellistorna, ipoden är fullmatad och väskan har förmodligen allt den ska i sig. Och jag ska passa på att sova sådär en och en halv timme innan det är dags att göra sig redo för en 20timmars flygtur. Och antagligen gå igenom väskan igen så att allt är med (paranoid).

Om en timme går Marty och lisas plan. sjukt, de sitter antagligen på arlanda och taggar inför flygturen. Så vi ses väl på Bali! crazy, crazy, crazy!! :) I love it!


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hoppas du får en underbar resa!!!! Kramar!

2010-11-15 @ 19:32:14
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/
Postat av: Hej Elin

Ha en underbar resa Elin!

2010-11-16 @ 20:29:26

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0