I'll be true to you


.
Höstlov. Det har de som går i skolan denna vecka. Och jag har också tagit lov. Har bara passat på att umgås med familj och vänner hela dagarna. Jag, Jols och mamma har vart och bowlat och gått i affärer i örebro. Sen har även jag, jols och pappa vart iväg och bowlat och sprungit runt i affärer. Så nu tror jag att jag har allt som behövs till Bali. Det är bara myggnät som saknas, men får väl hoppas att jag kan köpa något billigt där nere. Har även bakat lussebullar med Fia och Viktoria. Lisa var också med och styrde upp det hela. Sen har jag fått tillbaka min kvällsvän Evylyn. En film, en soffa och massa chips, det är allt som behövs för oss.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0