Your love is my drug

okej, det är väl kanske inte direkt sant... men det lät ju bra :)
dagen startade med en lång promenad klockan halv nio,..  det är varmt ute idag! Men ingen sol? Hur tråkigt som helst då det skulle sitta perfekt att lägga sig på baksidan och sola hela dagen..
Istället får jag fortsätta att städa i mitt snart nya rum.. Måste fixa det innan lördag för då ska jag nog gå runt på ikea i flera timmar och då kommer inhandlas mycket nytt som ska få mig att trivas :)
Taggar även för kalas på fredag då kusinen ska ha födelsedagskalas! :) Måste även köpa en present så jag hoppas att hon skriver vad hon önskar sig till mig! :D

Nu ska jag gå och köpa något gott för jag orkar inte börja med rummet än.. kanske lite Ben&Jerry glass? Det skulle sitta fint nu.. Igår var jag även hos min underbara frisör som gjorde mig som ny igen.. Så nu har jag kortare hår och en helt ny färg! :) och det bästa av allt är att det blev precis som jag ville :)
nej nu ska jag ta på mig lite andra kläder och gå och köpa lite glass!
Out

Kommentarer
Postat av: frida

jag älskar att du uppdaterar massa haha. du verkar trivas att vara tillbaka iaf, det är jag glad för. men du måste sakna mig lite =P se till att kom till oss redan i augusti så hittar vi på nått skoj. och nån gång hit till falun under sommaren om du kan det :P sköt om dig vännen puss

2010-05-18 @ 17:01:30
URL: http://fridakarls.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, nu blir jag såå nyfiken...vill ju se en bild på nya fräscha Elin :) Killarna lär ju hänga i klasar efter dig! Skönt att höra att allt iaf är bra. Jag håller tummarna för att det blir ett äventyr till USA... Många kramar!

2010-05-18 @ 22:09:16
Postat av: Cathrine

Ja, en bild nu Elin! =) Hoppas att du mår bättre nu! Kom gärna och hälsa på oss här i Falun. Jag finns i alla fall kvar, även fast alla andra försvinner. =) Kramar!

2010-05-18 @ 23:16:59
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0