Turn Around

Helgen är över och det är måndag, men jag som inte jobbar ligger hemma ute i solen, men solen gick just i moln så jag passar på att fixa lite käk :)

Jobbade fredag och lördag förmiddag :) Var skönt att vara tillbaka i ICA outfiten ;) Samt på ett välbekant ställe, var inte helt fel på mina medarbetare dessa två dagar heller :)

Sen var jag på kalas hos Elli, åt massa godsaker och lite tårta :) Var inte kvar så länge, jag och Néa åkte in till Örebro till Mikaela för en trevlig kväll :) Emma var också där, hon hade även en kamera som tog många fina bilder under kvällen :) Så jag vill bara säga tack till er brudar för en trevlig kväll, trots att vi inte kom in för att Linnea och Mikaela var för små.. Jag hade jätte trevligt ändå, trots att det blev en aning för mycket alkoholintag! Men det kan väl kanske lätt bli så när man inte är van, ;) jag ska bättra mig till nästa gång :)

Söndagen spenderade jag i mammas säng framför datorn, jag tittade på en ny serie, så jag fick dregla lite över huvudpersonen ;) Det är en perfekt förmiddag för mig. Eftermiddagen fick jag spendera i soffan istället.. Men bytte bara ut serien mot en film. Joel hade kommit på besök och vi kollade på Alice i underlandet :D Den var faktiskt riktigt bra! Vilket var överraskande för min del.
Under dagen fick jag även lite jobb, hos pappa. Så nu ska jag måla och tvätta så att jag får en extra slant!

Nej, nu ser jag att solen tittar fram bland molnen så nu blir det lite mer solning! :)
Out

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har det bra du! :) Visst är det rätt gött att bara softa?! Kram på dig!

2010-05-25 @ 21:19:05
Postat av: Anonym

Ja Emma! det är faktiskt hur skönt som helst! :) Men idag ska jag faktiskt göra lite nytta och måla lite åt min far medans han är i Norge :) Kram på dig! och Noel såklart :D

2010-05-26 @ 11:21:18

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0