Solen

Underbar början på dagen. Gick en morgonpromenad vid halv nio med trevlig musik i öronen och solen skinande på min rygg! :) Varmt och skönt var det ute redan då, så underbart med vackert väder! Jag blir GLAD! :D

Sen har jag faktiskt legat i solen på baksidan av huset.. Slumrade till lite när jag inte orkade läsa mer i boken.. Hur skönt som helst må jag säga. Jag gillar att solen skiner över mig :) haha Dock så har den precis gått i moln en stund så jag tänkte passa på att laga lite lunch samt skriva några rader här! :)

Ska även ringa adressändring eftersom de tydligen har klantat till min adressändring! All min post kommer ju fel! :/

På fredag ska jag även jobba! Så jag ska leta reda på mina kläder! :) Ska faktiskt bli superkul att jobba lite.. Jobbar bara ett litet pass mellan fem och åtta, så det är en mjukstart som följs av en arbetsförmiddag på lördagen också! :)
Så jag hoppas att det är bra väder i morgon också så jag kan ligga och ta det lugnt ute i solen under dagen och sen jobba lite på kvällen, det skulle vara en perfekt dag! :)
Nej nu ska jag fixa ihop lite mer mat innan solen hinner komma fram igen :)
Out

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0