Saknar Falun

Vill bara skriva tack mina underbara vänner i Falun för att ni alltid är så gulliga! :) Jag är tacksam för att jag har fått lärt känna er! Jag ska titta i kalandern och se om jag kan ta en tur och träffa er innan ni flyttar till olika platser! :)

Idag har jag vart inne i Örebro hela dagen och letat prensent till Kusinen som fyller år.. Hittade tillslut något som jag tror ska passa damen :) Sen hittade jag en massa fint till mig också.. Vid tre orkade jag inte gå mer efter att ha gått i alla affärer på marieberg plus några utanför samt Ikea såklart :) Så jag åkte till mammas jobb även fast jag inte skulle hämta henne förens fyra.. har varit fruktansvärt varmt i dag också men tyvärr ingen ordentlig sol.. Så jag vevade ner rutorna i bilen och satte mig och sov med benen dinglande utanför bilen.. var inte direkt meningen att somna men kvart i fyra vaknade jag av att byggarbetarna slog i en dörr utanför.. och bara minuterna efter kom mor och en timme hade gått :) En helskön dag må jag säga..

Sen har jag även hunnit iväg med lilla syster på hennes öppna hus i skolan, där jag fick se alla saker hon hade gjort :) var trevligt och så fick man lite fika också! :)

Nu ska jag iväg med Linnea och Sofia och kolla på lite fotboll, får se om det blir en till NoraGlass innan vi åker upp på fotbollen! :D Jag hoppas på det :)
Out


Kommentarer
Postat av: anne

ja kom kom kom! jag saknar dig! vi får höras på telefon! KRAM

2010-05-20 @ 15:35:36

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0