Regn, Regn och mer regn

Det är vad denna dag har bestått av och den är inte ens slut, men regnet verkar inte ta slut heller.. Hur mycket kan det finnas igentligen? Tar det aldrig slut på vatten i dessa moln?

Jag har därför spenderat dagen välbehövligt i min källare! Med musik på högsta volym och massa sop-påsar.. Tyvärr så är jag lite av en hamster och har väldigt svårt för att kasta saker, men jag gör mitt bästa! :)
Imorgon hoppas jag på lite sol så att jag kan jogga ut till far min och göra rent hans fönster så att jag får mig en slant ;) Det är bra med en far som bygger ut när man får timpenning för att hjälpa till! Så jag hoppas på sol, för jag orkar inte springa ut till Ås om det regnar, och då jag inte har någon bil så blir jag strandsatt inne hos mamma när dessa regniga dagar passerar! Så gärna lite sol i morgon förmiddag så jag hinner iväg.. Sen kan det gärna få regna då jag ändå kommer vara inomhus hos pappa.. :)

Idag har jag även hunnit förstört mors internet, så hon är inte på topp, så jag gömmer mig ute i köket med min dator, och rätt som det var så hittade jag lite internet av någon trevlig person som inte satt lösenord på sitt internet :) Men stackars mamsen får vara utan för dagen om hon inte får det att fungera.
Nästa gång jag ska försöka fixa något så ropar jag nog på någon annan, för jag och tekniska saker går tydligen inte så bra ihop! :p

Men nu ska jag försöka göra mamma lite glad, kanske ge henne en muta i form av en geisha? :D Det låter som en bra ide i mina öron! :)
Out

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0