Onsdag!

Ja, nu när jag är i Nora så spelar ju inte dagarna så stor roll eftersom jag är ledig hela tiden för tillfället!
Jag har börjat mitt nya liv med att vara i full gång. Jag har gått på långa promenader med en barndomsvän, Vart med mamma och lilla syster, samt hunnit med att kolla på en fotbollsmatch med kära kusinerna och ett par kompisar! Och igår kväll hann jag även åka ut till Kusinerna och träffa hela familjen. Vi gjorde fruktsallad med lite glass och drack te. jag drack väl inte jätte mycket te men bidrog i alla fall med en kopp! :) Idag har jag tagit tag i mig själv och packat upp hälften av alla mina kläder, så nu kan jag byta outfit! Dock måste jag köpa lite galgar då jag inte tog med alls lika många som jag egentligen behövde, (fick inte plats mer galgar i min låda när jag åkte från falun) Men får väl fixa lite mer galagar någon dag i helgen! :)

Jag har mått mycket bättre sen jag flyttade hem, Det känns bra att vara omringad av familjen och gamla vänner! Jag vill även säga tack till mina vänner i falun tycker om er enormt mycket och är jätte tacksam för erat stöd! Har faktiskt kännts jätte bra sen jag flyttade! :) TACK

Nu ska jag plocka lite mera och vänta på att kusin ska ringa och informera om planerna för kvällen! :)
Call meee!!!! Come on!
Out

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0