Nu kommer snart mamsen :)

Då sitter jag och väntar på att mamsen ska komma, hon är påväg från Uppsla,
jag hoppas skarpt på att hon ska hinna hit fort så att jag kanske hinner hem i tid för att träffa lite gamla vänner :)
Men för tillfället så sitter jag och bränner en skiva som jag kommer tvinga min mor att lyssna på hela vägen hem! Alla mina skivor satt ju i bilen och den är i Sandviken för tillfället.. Så det blir en ny en. Äter lite päronsplit och plockar ihop det sista så att jag inte ska glömma något.
Hade inte tagit ner mina tavlor fick jag se för en stund sen, tänk om jag hade glömt dem.. Usch usch! Men nu börjar det faktiskt se tomt ut och en stor hög börjar att bildas i hallen istället :) Skönt. Nu blir det bara att bära när mamma kommer och sen bär det av på nya äventyr.. Okej, kanske inte direkt då eftersom att jag kommer att få bo hos mamsen, men efter sommaren har jag planer på stora äventyr! Hoppas väl också på små sådana under sommaren med underbara Linnea! :)
Kan väl också dela med mig att jag jobbade min sista dag idag på hemköp.. Skönt och tråkigt, Trot eller ej men jag började faktiskt att trivas lite efter att jag fick flytta in mig i delikatessen :) Det var faktiskt grymt kul och jag är en erfarenhet rikare!  Så den sista dagen fick jag ta hand om charken. Jag hade jätte trevligt och dagen gick hur fort som helst även fast jag jobbade från 6.00-16.00! Men snart sitter jag på gamla sköna ICA igen, förhoppingsvis! Jag hoppas på många förkylningar från och med nu och hela sommaren så att jag får jobba lite :)
Nej, nu ska jag ta och ringa mamsen och fråga vart hon är, börjar även bli hungrig! Kanske får muta mamma för ett Max stopp påvägen :)
I believe in karma
Ps. Måste tacka Emma för en väldigt trevlig kväll! Även hennes sambo och Anne och markus såklart för de var ju också med! En mycket trevlig kväll med god mat och lite kortspel. Jag hade jätte kul (även om jag förlorade) :D ds.

Kommentarer
Postat av: Therese

Det gör ont i hjärtat.. jag kommer sakna dig. Du är värd lycka och kärlek. Många varma kramar.

2010-05-09 @ 00:10:09
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0