NORA

Ett nytt kapitel! Nora? Det är ju frågan, Blir Nora för hela slanten, i sommar i allafall.. Sen får jag se vad som händer? Plugg? Utomlands? USA? Det sistnämnda står mig varmast om hjärtat för tillfället! Villa bara bort från allt just nu och vad är inte bättre än att dränka sig i jobb med gulliga barn?!
Men först som sagt blir det Nora som gäller, jag hoppas på en bra sommar här med många roliga stunder! :) Och bara glömma de senaste 5åren för de är några år jag absolut inte vill minnas! Förstår inte hur någon kan vara ett så stort svin? det är ett under. Men det är bara att plocka upp bitarna och gå vidare.
Förhoppningsvis i USA!
I Believe in Karma

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag är på din sida Elin! Jag tror på dig. ♥

2010-05-10 @ 15:43:10
URL: http://ellinorhakanson.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Jag lider med dig vännen! Du kommer att bli starkare, men det är fruktansvärt hur man kan behandla någon så illa! Fy fan! Hoppas du mår bra iallafall och att du har det bra hemma med familjen! Många Kramar!!!

2010-05-10 @ 17:22:28
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/
Postat av: frida

Gumman jag tycker inte om att du bor så långt borta redan. usch. Men ta hand om dig där nu, sen får du komma och hälsa på mig i göteborg så kan vi åka karuseller och äta sockervadd :))) saknar dig redan !!

2010-05-11 @ 08:26:21
URL: http://fridakarls.blogg.se/
Postat av: anne.

I MISS U AS HELL ! det kommer gå bra. jag vet. du är värd så mycket bättre! vi hörs! Kramar.

2010-05-11 @ 18:08:31

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0